Traduce

divendres, 21 de juny del 2013

El meu primer CC

He participat al meu primer "Cose conmigo", no he pogut arribar a temps pel que fa a les dates previstes, però l'he pogut portar a terme, que per mi ja és molt!! He fet la cartera proposada per La Pantigana, i la veritat que esta tan ben explicat que fins i tot jo, que em considero principiant d'aquest món, l'he pogut fer! Aquí us deixo les imatges de la que he fet jo, però si voleu veure com es fa o les carteres que ha fet la gent, que són precioses, animeu-vos i passeu pel seu blog!




Per cert, aprofitant que m'ha agradat com ha quedat li hem regalat a la mestra del Pol, ja que em venia de gust fer-li un detall més personal i crec que l'hem encertat! Moltes gràcies a la pantigana per compartir aquest bonic projecte i el seu coneixement!Espero que sigui el primer de molts més!

1 comentari:

  1. Doncs la mestra del Pol deu estar encantada amb aquesta cartera tan maca.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina